9 nov 2014

10 N pensament d'un somiador

10N m'aixeco per anar a treballar, entreobro la porta de casa i miro per l'escala amunt i avall amb cara de por, i dic en veu alta... "Ja? Ja puc sortir? Ja som lliures?"
Je je je evidentment parlo ironicament.
Ahir mirant les xarxes socials, m'alegrava (i tambe hem va cansar una miqueta de la quantitat que hi havia tot s'ha de dir) de veure els comentaris i la gent il.lusionada i contenta posant el sobre a dintre la caixa de cartró, ho respecto evidentment, tant molts dels Si/Si com també algun comentari d'algun votant del No, que també n'hi havien. Pero m'agradaria que s'hem respectes també el meu dret de no anar a participar a una consulta, molt mal feta, per culpa de dos governs que només miren pels seus interesos i que finalment ha hagut de ser promoguda només per una de les parts, la del Si/Si, on la pregunta també la va escollir la part del Si/Si, on tots els voluntaris eran de la part del Si/Si, on tot estava supervisat per la part del Si/Si i a on evidentment ha sortit una majoria guanyadora del Si/Si, lògic, poc democratic pel meu veure.
Per tant a partir d'avui, esperat 10N, s'ha acabat el monotema del telenoticies del 9N i toca al sr. president convocar unes eleccions al parlament, de les de veritat, on en aquestes si penso anar a votar i on podrem expresar-nos TOTS en llibertat per dir la nostra i que si que serviran per alguna cosa, l'endema d'aquestes eleccions tocarà als politics debatir i veure com ho fan si veritablement guanyen els partits on als seus programes electorals portin la independencia de Catalunya com a punt principal.
Jo nomes espero que les llistes que es van fer ahir, s'eliminin, no m'agradaria que s'hem mirés malament per aixó que escric, per no anar a participar, que no hem diguin que per no estar en una llista no soc bon català i que tots els que hi siguin, si que ho son... no m'agrada aixó que s'hagin creat unes llistes...
Com molts que hem conexeu be sabeu, soc una persona que hem faig amb tothom, una persona oberta de ment i respecto totes les opinions.
A mi el que m'agradaria es un mon sense fronteres on tots visquesim en pau, sense odis entre les persones.
Els odis els crean els nacionalismes (banderes), les religions, el poder, els diners i les llistes.
Tinc 34 anys, i continuaré vivint en llibertat com fins ara, no com els nostres avis, aquells si que no tenien llibertat durant la dictadura.
Per cert, m'agrada molt el color groc pero... ja cansa una miqueta no creieu?, espero que tot quedi ben net com estava.

Salut amics!

No hay comentarios: