1 sept 2011

Sa Guilla

El dissabte 27 d'agost es va celebrar a Santa Cristina, el meu poble, el III terra d'Indiketes, organitzat pel Matxacuca. El terra d'Indiketes consta de 3 esdeveniments esportius independents entre ells, 2 que es fan el dissabte, la Sa Guilla cursa de muntanya i Es Lluert campionat de bulder i el del diumenge El Pollastre, cursa de BTT.
La meva participació va ser a la Sa Guilla, una cursa a peu de uns 20 km, que transcorre per l'Ardenya, i que te un desnivell positiu d'aproximadament 1000 metres. L'hora de la sortida estava planificada per les 8:30 del matí, per mi el dia començava cap a les 6:15,ja que volia esmorzar be, cosa que vaig fer, i arribar amb prou temps alpavelló, lloc de sortida i arribada. Cap a les 7:45 vaig recollir el meu dorsal, el 230, i vaig començar a escalfar tot comentant la jugada amb algun conegut que també s'havia animat. Faltant 10 minuts per la sortida tothom va començar a agafar posicions a la sortida, jo vaig col·locar-me per les primeres posicions. Puntual, es va donar la sortida i vam sortir direcció Carcaixells, on trobaríem les primer gran pujada amb un fort desnivell. La meva idea era començar els primers quilometres, d'aproximació a aquesta primera pujada un xic ràpid per tal de no haver de fer cua a la zona dels Carcaixells. La idea va ser bona i vaig arribar aquesta zona dels 50 primers però tot es paga i tot i que hem va anar molt be no fer cua als Carcaixells, el baixon psicològic va ser important "no puc mes, les cames quin mal, no aguantaré..." un cop a dalt i quan hem trobava crestejant el Carcaixells, per cert unes vistes molt maques, vaig baixar molt el ritme, sort que era baixada i al final d'aquesta trobàvem un avituallament.
Torna a pujar!! Aquesta pujada la vaig trobar curta però intensa però me la vaig agafar amb molta calma, caminant i anar fent, hem va avançar molta gent però el meu objectiu era fer la pujada com pugues i la baixada fer-la corrent. Objectiu aconseguit, pujada dura però baixada molt còmode.
Ultima pujada, la que ens va fer arribar a pedralta, una pujada que va fent, trams que es poden fer corrent per queplanegen però algun tram curtet i de molta inclinació. La baixada des de pedralta s'hem va fer llargueta, la veritat, sort que era baixada!!
Cursa acabada amb bones sensacions, amb falta d'entrenament, però content del meu temps, 2:20:53, i de la meva posició la 64 de la general.
Pròxim objectiu Costa Brava Raid

No hay comentarios: