29 jul 2009

Cursa Popular Santa Cristina d’Aro 2009

Desprès d'uns quants anys sense participar en una cursa competitiva, tot i ser una popular vaig veure gent molt forta, aquest estiu he tornat a participar. Amb la intenció de que fos un entrenament i de fer una mica de poble, vaig decidir apuntar-me a la cursa popular de Santa Cristina, una cursa a peu, de 8,5 km, quasi tota planera i que transcorria per el golf fins a Solius i tornar.
La cosa va anar prou be, vaig tenir bones sensacions tot i que feia unes setmanes que no havia entrenat i no la vaig poder prepara com m’hagués agradat.
A les 18:00 em passava a buscar el meu veí en Joan que també s’havia apuntat per fer-la i amb 2 amics d’ell vam anar tirant cap a la plaça on s’havien de recollir els dorsal i el xip. Un cop a la plaça amb el dorsal penjat, per cert el meu era el 267, i el xip als cordons de les sabates, comencem a escalfar un quart d’hora abans de la sortida.
Un cop estàvem tots a la linea de sortida, unes 400 persones, començo a adonar-me que la meva posició no es gaire bona, estic molt endarrera. Sortida!! decideixo apretar bastant per treure’m gent de davant el mes aviat possible i poder ajuntar-me amb algun grupillo que porti bon ritme, i quan portàvem 1 km i mig aprox. començo a agafar un ritme que suposo que aguantaré tota la cursa. Quan ja portava mitja cursa i desprès de fer una pujadeta fins a la crta de Solius, a la baixada baixo un mica el ritme per relaxar una mica les cames ja que les portava una mica carregades i baixar pulsacions, les tenia pels núvols!!! La veritat es que em va sobrar l’últim Km i mig, suposo que degut a la falta d’entrenament de les ultimes setmanes, tot i això a la recta final vaig tenir encara forces per fer un petit spring i vaig guanyar una posició.
Finalment posició 101, temps total de 37minuts 35 segons, el Km en 4:26 i 46 en la meva categoria, gens malament!!
Ara a esperar la pròxima, segurament si no hi ha cap novetat, el dia 9 d’agost a Malgrat de Mar 10 Km.

Per veure els resultats podeu entrar a:

http://www.atletisme.com/classificacions/stacristina/

1 comentario:

ivan dijo...

Que paxa máquina!!! Así me gusta que vayas haciendo cosillas para mantenerte en forma!!! Este mes salen 160 plazas. Haz un pensamineto!!!

Un abrazo