17 ene 2009

El Joc de l’Àngel!!

Últim llibre que he llegit, i que m’ha entretingut bastant. Novel·la que transcorre a la Barcelona de principis del Segle XX, i que envolta part de la vida d’un jove escriptor. L’escriptura d’un nou llibre, un editor misteriós, assassinats, i una historia d’amor, es tot el que es pot trobar en aquest llibre i que pot entretenir i deixar hores assentat a una butaca, fins i tot a la persona mes moguda. De moment es l’únic llibre que he llegit d’en Carles Ruiz Zafon, i pel que he pogut llegir per internet i m’ha comentat gent, es que tant aquest, com la Sombra del Viento, son inspirats en aquesta època, i a la ciutat comtal, així que segur que llegiré algun més del sr. Ruiz. Ara estic immers a les primeres pagines del llibre que hem van regalar els meus pares pel meu cumple, La Apelación d’en John Grishman, de moment els primers capítols una mica espessos, però ha mesura que he anat avançant, enganxa, enganxa, ja comentaré, de moment recomanar El Joc de l’Àngel, no us penedireu.

No hay comentarios: