11 dic 2010

Mitja Marató de Muntanya

Hola!!
Com ja vaig posar en anteriors post, el diumenge passat vaig còrrer a la I Marató de Muntanya que es va celebrar a Santa Cristina d'Aro, organitzada per el club Matxacuca.
Concretament la meva participació va ser a la Mitja Marató (21 KM) de les tres que es celebraven.
El matí va començar d'hora, la sortida estava prevista per les 9:00 i jo em presentava al pavelló, lloc de la sortida i la meta, cap a les 7:45, ja que havia de recollir el dorsal (231) i havia d'escalfar una miqueta.
Després de saludar a molta gent coneguda, concretament a un gran amic que feia temps no veia, vaig fer un bon escalfament i uns bons estiraments tot just fins a moments abans de que donessin la sortida.
Col·locat a les primeres posicions, per no haber d'avançar a gaire gent, vaig començar amb un bon ritme, conscient que l'hauria d’ aminorar una miqueta, per tal d'agafar una mica de diferència amb tot el peloton i quedar-me en un grupet, ni dels capdavanters ni de tot el peloton.
Després de pasar uns 4 - 5 km amb alguna pujadeta amb la seva posterior baixadeta i pasar un primer habituallament, va començar un forta pujada que ens portaria fins al cim del Montclar, a l’ inici d'aquesta pujada (tota feta caminant) les sensacions van ser extranyes, les cames podien i les notava molt fresques, però el cap em frenava ja que hem deia que encara quedava moltíssim, per tant vaig saber regular molt bé les forces.
Un cop al cim del Montclar, superat amb molt bones sensacions, va començar una primera baixada que ens portaria a un control de dorsals i a on començava una pista forestal que ens duria a l'esglèsia de Sant Baldiri. Aquesta pista era de pujada, pero no era tant forta com la primera i vaig decidir posar un ritme suau i anar fent.
Passat el control/habituallament que hi havia a Sant Baldiri (Km 12,5 aprox.) començava una forta baixada, a on vaig començar a notar una miqueta les cames, però que no em va donar cap problema.
Els últims kilòmetres em van passar amb una mica d'angoixa, diria que va ser per diversos motius, un d'ells per no haver ingerit res sòlid durant tota la cursa, l'esmorzar va ser abundant pero insuficient, i un altre motiu també per manca d'entrenament de tants de kilòmetres, tot i que aquests darrers 2 km se’m van fer molt llargs vaig acabar la cursa amb un molt bon temps i en una posició molt molt bona.
Finalment arribada a la meta en la 21 posició de 178 corredors, amb un temps de 2h 05min 44seg., remarcar també que vaig quedar el 3º de la classificació local.
Cal fer referència a la molt bona organització que va tenir l'esdeveniment, tant a la sortida/arribada com als habituallaments.
En reflexió personal, aixó es una injecció de moral, després de acabar una mitja marató i a sobre de muntanya et venen moltes idees al cap, la meva es seguir entrenant per fer aixó, em va agradar molt, intentarem fer alguna més la temporada que vé.

Salut

No hay comentarios: